Programas de formação em Anestesiologia.

Autores

DOI:

https://doi.org/10.25751/rspa.36535

Palavras-chave:

EDUCAÇÃO MÉDICA, ANESTESIA

Downloads

Não há dados estatísticos.

Referências

Shah, Neal K, Emerick T. Lean Six Sigma Methodology and the Future of Quality Improvement Education in Anesthesiology. Anesthesia and Analgesia 133(3):811-815. September 2021. DOI: 10.1213/ANE.0000000000005636

Vico M. Anesthesiology and Safety. Journal of the Portuguese Society of Anesthesiology.2022. 31(3):90-92. DOI:10.25751/rspa.28137

Harbell MW, Methangkool E. Patient safety education in anesthesia: current state and future directions. Curr Opin Anaesthesiol. 2021 34(6):720-725. Doi:10.1097/ACO.0000000000001060

Wisman-Zwarter N, van der Schaaf, tem Cate O, et al. Transforming the learning outcomes of anaesthesiology training into entrustable professional activities. The Delphi study. Eur J Anaesthesiol. 2016. 33(8):559-67. doi: 10.1097/EJA.0000000000000474.

Savodelli GL, Van Gessel EF. Entrustable professional activities. The way to go for the competency-based curriculum? Eur J Anaesthesiol.2016. 33(8):557-558. Doi:10.1097/EJA0000000000000472

Downloads

Publicado

2024-07-15

Como Citar

Vico, M. (2024). Programas de formação em Anestesiologia. Revista Da Sociedade Portuguesa De Anestesiologia, 33(2). https://doi.org/10.25751/rspa.36535

Artigos mais lidos do(s) mesmo(s) autor(es)

1 2 > >>