Editorial - Revelando-se Projetos Educacionais nas Práticas Pedagógicas Atuais e seus Impactos na Aprendizagem
Educação Superior, Outros Projetos e Formação de Profissionais da Educação
DOI:
https://doi.org/10.25755/int.25875Abstract
O dossiê “Revelando-se projetos educacionais nas práticas pedagógicas atuais e seus impactos na aprendizagem: Educação Superior, Outros Projetos e Formação de Profissionais da Educação”, da Revista Interacções, contempla 12 artigos, com temáticas orientadas ao ensino superior, projetos de formação de docentes, bem como variados projetos educacionais.
Downloads
Published
2021-12-21
How to Cite
Garcia, M., Di Grado Hessel, A. M., & José M. Mathias, M. O. (2021). Editorial - Revelando-se Projetos Educacionais nas Práticas Pedagógicas Atuais e seus Impactos na Aprendizagem: Educação Superior, Outros Projetos e Formação de Profissionais da Educação. Interacções, 17(58), 1–4. https://doi.org/10.25755/int.25875
Issue
Section
Number 25 - Special Number - Adolescence, Gender and Violences
License
Copyright (c) 2021 Interacções

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a CC BY-NC-SA 4.0 license that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.