Intérpretes solitários
DOI:
https://doi.org/10.51427/cet.sdc.2010.0021Keywords:
Critique, Monologues, TNDMII, Teatro Oficina, ACE/Teatro do Bolhão, Companhia Olga Roriz, Harassment, Companhia de Teatro de Braga, Casa da Música, Teatro Municipal de AlmadaAbstract
Crítica aos espectáculos: O ano do pensamento mágico, de Joan Didion, encenação de Diogo Infante, TNDMII, 2009.
Dois homens, de José Maria Vieira Mendes, encenação de Carlos Pimenta, Teatro Municipal de Almada, 2008.
A febre, de Wallace Shawn, encenação de Marcos Barbosa, Teatro Oficina, Centro Cultural Vila Flor, 2009.
Amor, de André Sant'Anna, encenação de Marcos Barbosa, Teatro Oficina, Espaço Oficina, 2010.
Concerto à la carte, de Franz Xavier Kroetz, encenacão de Rui Madeira, Companhia de Teatro de Braga, Theatro Circo, 2008.
Electra, de Olga Roriz e Paulo Reis, Companhia Olga Roriz, Teatro Camões, 2010.
O livro do desassossego, de Bernardo Soares, encenação de Michel Van der Aa, Casa da Música, 2010.
Vulcão, de Abel Neves, encenação de João Grosso, TNDMII e ACE/Teatro do Bolhão, TNDMII, 2010.
Terra sem palavras, de Dea Lohen, encenação de João Cardoso, ASSéDIO, Estúdio Zero [Porto], 2010.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2010 Paulo Eduardo Carvalho
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors who publish in Sinais de Cena will release their contributions under the Creative Commons — Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Portugal — CC BY-NC-ND 3.0 PT: “Licensees may share, copy and distribute the material in any medium or format, under the following terms: 1) You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. 2) You may not use the material for commercial purposes. 3) If you remix, transform, or build upon the material, you may not distribute the modified material".