Que dramaturgias para uma sociedade líquida? [Pedro Eiras, Teatro I / Teatro II; Mickael de Oliveira, Obra Completa: Tomo I - 2006-2014]
DOI:
https://doi.org/10.51427/cet.sdc.2017.0025Keywords:
Book reviews, Sebastiana Fadda, Teatro I, Pedro Eiras, Obra Completa, Mickael de OliveiraAbstract
Pedro Eiras, Teatro I («Em Vez de Uma Arte Poética» / Um Forte Cheiro a Maçã / Um Punhado de Terra / Uma Carta a Cassandra / Todos os Direitos Reservados / Eldorado), Vila Nova de Famalicão, Húmus, 2014. ––, Teatro II (Antes dos Lagartos / A Casa / Bela Dona / Pedro e Inês / Hypomnemata), Vila Nova de Famalicão, Húmus, 2014. Mickaël de Oliveira, Obra Completa: 2006-2014 (Oslo – Fuck Them All and Everything Will Be Wonderful / Boris Yeltsin / 4 Lições para a Sobrevivência / Vou Curar-te pelo Excesso / Hipólito – Monólogo Masculino sobre a Perplexidade), t. i, pref. Fernando Matos Oliveira, com texto de Nuno M. Cardoso e nota do autor, Vila Nova de Famalicão, Húmus, 2015.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 Sebastiana Fadda

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors who publish in Sinais de Cena will release their contributions under the Creative Commons — Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Portugal — CC BY-NC-ND 3.0 PT: “Licensees may share, copy and distribute the material in any medium or format, under the following terms: 1) You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. 2) You may not use the material for commercial purposes. 3) If you remix, transform, or build upon the material, you may not distribute the modified material".