Da urgência de reformular o nada para um mundo pós‑capitalista
DOI:
https://doi.org/10.51427/cet.sdc.2020.0019Keywords:
Cláudia Galhós, Performance reviews, Theatre, Triste in English from Spanish, Sónia Baptista, Documentário, Joclécio AzevedoAbstract
Crítica aos espectáculos Triste in English from Spanish. Concepção, direcção artística e escrita: Sónia Baptista. Co‑criação e interpretação: Ana Libório, Carolina Campos, Cleo Tavares, Joana Levi, Márcia Lança. Espaço cénico: Raquel Melgue. Música original: Sonja. Filme Super‑8: Aya Koretzky. Vídeo: Héloise Màrechal. Desenho de luz: Daniel Worm. Figurinos: Lara Torres. Produção: AADK. Co‑produção: Culturgest. Local e data de estreia: Culturgest, Lisboa, 24 de Novembro de 2017; Documentário. Direcção artística e coreografia: Joclécio Azevedo. Colaboração/cenografia: Paulo Mendes. Colaboração/música: Pedro Tudela. Interpretação: Ana Moreira, Dori Negro, Joclécio Azevedo, Pedro Prazeres, Ana Isabel Castro, Rocio Dominguez. Figurinos: Jordann Santos. Desenho e operação de luz: Miguel Carneiro. Produção executiva: Sofia Reis. Filmagem e edição de vídeos: Sofia Arriscado. Fotografia: Susana Neves. Co‑produção: Teatro Municipal do Porto. Local e data de estreia: Festival DDD – Dias da Dança, Teatro Campo Alegre, Porto, 11 de Maio de 2018.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Cláudia Galhós

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors who publish in Sinais de Cena will release their contributions under the Creative Commons — Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Portugal — CC BY-NC-ND 3.0 PT: “Licensees may share, copy and distribute the material in any medium or format, under the following terms: 1) You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. 2) You may not use the material for commercial purposes. 3) If you remix, transform, or build upon the material, you may not distribute the modified material".









