Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 21 No. 70 (2025): Chamada de artigos: Edição em fluxo contínuo
Vol. 21 No. 70 (2025): Chamada de artigos: Edição em fluxo contínuo
Published:
2025-02-13
Number 25 - Special Number - Adolescence, Gender and Violences
PERCEPÇÕES DE PROFESSORES ACERCA DO PLANEJAMENTO DE ENSINO
dificuldades encontradas e soluções propostas para a prática docente
Denise Novo da Silva, Yasmin Mascarenhas da Silva, Luciano Denardin de Oliveira
1-28
PDF (Português (Portugal))
BETWEEN FLAVORS AND SOLUTIONS: THE JOURNEY OF NUTRITIONISTS IN IMPLEMENTING PNAES AND PAA-CI IN IFES
Fabrícia de Sousa Miranda, Leonardo Vítor de Sá Pinheiro
1-28
PDF (Português (Portugal))
Pacto Nacional Pela Alfabetização na Idade Certa (PNAIC) e Ciclo Alfabetizatório no Brasil
Algumas reflexões
Josiney da Silva Trindade, Francisca Maria Coelho Cavalcanti , Geizyany Santos da Silva
1-22
PDF (Português (Portugal))
Strategies and practices in teacher training:
enhancing digital competencies with digital storytelling
Monalisa Pivetta da Silva
1-21
PDF (Português (Portugal))
COVID-19, Porta Aberta à Fraude Académica?
Caso de Estudo na Avaliação Escrita de Língua Francesa
Manuela Teixeira
1-20
PDF (Português (Portugal))
ASTRONOMY EDUCATION THROUGH EVERYDAY LIFE
POTENTIAL IN THE MUNICIPALITY OF QUINTA DO SOL - PARANÁ
Marcos Orso da Fonseca, Letícia Clementino dos Santos, Michel Corci Batista
1-27
PDF (Português (Portugal))
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Português (Portugal)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians