The Future of Universities Thoughtbook: 40 perspectives on how engaged and entrepreneurial universities will drive growth and shape our knowledge-driven future until 2040.

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.21814/rpe.21252

Palabras clave:

Educação; Políticas Públicas; Ensino Superior

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Caroline Lievore, Universidade Tecnológica Federal do Paraná

Doutora em Ensino de Ciência e Tecnologia pela Universidade Tecnológica Federal do Paraná - Brasil.

Luiz Alberto Pilatti, Universidade Tecnológica Federal do Paraná

Doutor em Educação pela Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP) - Brasil

Maria Eduarda Lievore, Universidade Estadual de Ponta Grossa

Graduanda em Direito

João Alberto Teixeira Sobrinho, Instituto Politécnico de Bragança

Doutor em Engenharia Mecânica pela Universidade do Porto (Portugal).

Citas

DAVEY, Todd; MEERMAN, Arno; ORAZBAYEVA, Balzhan; RIEDEL, Max; GALÁN-MUROS, Victoria; PLEWA, Carolin & ECKERT, Natascha (Eds.) (2018).

Publicado

2021-07-06

Cómo citar

Lievore, C. ., Pilatti, L. A. ., Lievore, M. E. ., & Teixeira Sobrinho, J. A. . (2021). The Future of Universities Thoughtbook: 40 perspectives on how engaged and entrepreneurial universities will drive growth and shape our knowledge-driven future until 2040 . Revista Portuguesa De Educación, 34(1). https://doi.org/10.21814/rpe.21252

Número

Sección

Leituras