The Future of Universities Thoughtbook: 40 perspectives on how engaged and entrepreneurial universities will drive growth and shape our knowledge-driven future until 2040.

Auteurs

DOI :

https://doi.org/10.21814/rpe.21252

Mots-clés :

Educação; Políticas Públicas; Ensino Superior

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Bibliographies de l'auteur

Caroline Lievore, Universidade Tecnológica Federal do Paraná

Doutora em Ensino de Ciência e Tecnologia pela Universidade Tecnológica Federal do Paraná - Brasil.

Luiz Alberto Pilatti, Universidade Tecnológica Federal do Paraná

Doutor em Educação pela Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP) - Brasil

Maria Eduarda Lievore, Universidade Estadual de Ponta Grossa

Graduanda em Direito

João Alberto Teixeira Sobrinho, Instituto Politécnico de Bragança

Doutor em Engenharia Mecânica pela Universidade do Porto (Portugal).

Références

DAVEY, Todd; MEERMAN, Arno; ORAZBAYEVA, Balzhan; RIEDEL, Max; GALÁN-MUROS, Victoria; PLEWA, Carolin & ECKERT, Natascha (Eds.) (2018).

Publiée

2021-07-06

Comment citer

Lievore, C. ., Pilatti, L. A. ., Lievore, M. E. ., & Teixeira Sobrinho, J. A. . (2021). The Future of Universities Thoughtbook: 40 perspectives on how engaged and entrepreneurial universities will drive growth and shape our knowledge-driven future until 2040 . Journal Portugais De L’Éducation, 34(1). https://doi.org/10.21814/rpe.21252

Numéro

Rubrique

Leituras