Perspectivas recentes da educação científica
DOI:
https://doi.org/10.25755/int.6367Keywords:
Educação científica.Abstract
O número temático da Revista Interacções – Perspectivas recentes da Educação Científica – tem como foco apresentar os resultados de pesquisas e reflexões teóricas sobre os temas atuais da sociedade que têm produzido problematizações e promovido mudanças em vários âmbitos da educação em ciências – currículo, formação de professores, processos de ensino e de aprendizagem, etc.
Downloads
Published
2015-01-05
How to Cite
Freitas, D. de, & Pierson, A. H. C. (2015). Perspectivas recentes da educação científica. Interacções, 10(31). https://doi.org/10.25755/int.6367
Issue
Section
Number 25 - Special Number - Adolescence, Gender and Violences
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a CC BY-NC-SA 4.0 license that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.